کمپین تبلیغاتی شرکت شورلت افراد واقعی نه بازیگران

شرکت شورلت کمپین تبلیغاتی را به تازگی اجرا کرده که در آن سعی شده تا افراد را جهت تجدید نظر در رابطه با خودروهایی که در گذشته تمایلی برای خرید آن ها نداشتند، مجاب کند. نام در نظر گرفته شده برای این کمپین تبلیغاتی افراد واقعی، نه بازیگران (Real People, No Actors) بوده و تا به حال توانسته است در میان کمپین هایی که سناریو آن ها بر اساس استفاده از گروه های متمرکز تنظیم می شود، موفق عمل کند. هدف اصلی از برگزاری این کمپین تبلیغاتی تقویت درک مشتریان از برند بوده و در آن ارزش برند این مدل خودرو در کنار ارزش برند شورلت به نمایش گذاشته می شود.

کمپین تبلیغاتی
کمپین تبلیغاتی

شورلت تغییرات اساسی در اتومبیل Malibu 2016 خود در جهت بهبود بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های آن داده است.

حال برای این که بتواند به سایرین و به خصوص به مشتریان هدف خود، این پیام را منتقل کند که تا چه حد قابلیت ها و ویژگی های این مدل ارتقاء یافته است، شورلت به جای درخواست از بازیگران، از افراد عادی می خواهد تا نگاهی به این مدل بیندازند و نظرات خود را درباره این خودرو بیان کنند. تمایز خاص و قابل توجهی که در این کمپین تبلیغاتی مشاهده می شود، عدم کاربرد هر گونه لوگو یا نشان در خودرو مورد نظر است تا افراد بتوانند بدون در نظر گرفتن درکی که نسبت به این برند اتومبیل دارند، نظرات خود را در مورد این محصول خاص بیان کنند.

کمپین تبلیغاتی

                                                                                                                      کمپین تبلیغاتی

افراد شرکت کننده در این تبلیغ میزان علاقه خود به این مدل جدید شورلت را در قالب عکس العمل های واقعی، تحسین هایی از طراحی، آپشن ها و قابلیت های بسیار خاص آن بیان می کنند. تسهیل کننده جلسه از افراد حاضر سوال می کند که آن ها حدس می زنند که این خودرو متعلق به چه برندی باشد. افراد از برندهای لوکسی مانند آئودی (Audi)، لکسوس (Lexus) و بی. ام. و (BMW) در این بین نام می برند. سوال دیگری که تسهیل کننده از این افراد می پرسد در رابطه با قیمت این خودرو است، آن ها اعدادی میان ۵۰،۰۰۰ تا ۸۰،۰۰۰ دلار را برای این محصول پیش بینی می کنند. پس از آن، تسهیل گر عنوان می کند که این خوردو۲۰۱۶ Malibu است. خارج از انتظار نبود که افراد شرکت کننده در این کمپین تبلیغاتی با شنیدن نام خودرو شگفت زده شده و میزان شگفت زدگی آنان، با شنیدن قیمت این خودرو که از ۲۲،۵۰۰ دلار شروع می شود بیشتر نیز می شود. این قیمت در حدود ۵۷،۵۰۰ دلار کمتر از حداکثر مبلغی بود که افراد شرکت کننده در ساخت این آگهی برای خودرو مورد نظر حدس زده بودند. جملاتی که افراد پس از شنیدن این اطلاعات عنوان می کنند به شرح زیر است: «این مطلب کاملا نظر من را تغییر داد»، «این مدل واقعاً متمایز است»، «حتماً یکی از آن خواهم خرید».

شعاری که برای این کمپین تبلیغاتی در نظر گرفته شده است «فراتر از انتظارات شما، با قیمتی کمتر از آن چه که تصور می کنید» (More than you expect, for less than you imagined) می باشد.


/ / / / / /

مونا مظاهری

دانش آموخته رشته MBA با گرایش Multimedia Marketing از دانشگاه MMU بوده و در حال حاضر به عنوان مشاور مارکتینگ و برندینگ مشغول به فعالیت هستم.

۲ دیدگاه برای “کمپین تبلیغاتی شرکت شورلت افراد واقعی نه بازیگران

  • ۳۰ دی ۱۳۹۴ در ساعت ۲۰:۰۵
    لینک اینترنتی

    چه کار جالبی کردن. ایده ی خلاقانه و خیلی خوبی بوده. خوشم اومد.

    پاسخ
    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ در ساعت ۱۳:۵۰
      لینک اینترنتی

      سلام…متشکرم…بله واقعا ایده و نحوه اجرا فوق العاده بوده است…خوشحالم که سبب جلب رضایت شما شده است

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!