لینکدین امکانی جدید برای فریلنسرها و کارهای پروژه ای ارائه می کند

لینکدین

لینکدین امکانی جدید برای فریلنسرها و کارهای پروژه ای ارائه می کند

لینکدین امکانی جدید برای فریلنسرها و کارهای پروژه ای ارائه می کند 800 378 مونا مظاهری

لینکدین بزرگ ترین شبکه اجتماعی تخصصی اخیراً قابلیت های جدیدی برای ارائه خدمات در بخش اقتصاد فریلنسری ارائه کرده است. مسئولان این شبکه اجتماعی در صدد هستند تا از کاربرد اصلی این وب سایت که به طور گسترده ای برای یافتن شغل یا استخدام افراد مورد استفاده قرار می گیرد، فاصله بگیرند.

به گفته کنلی واکر (Kenly Wlker) سخنگوی لینکدین، تعداد افرادی که به صورت پروژه ای یا فریلنس در این پلتفرم هستند در طی پنج سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است. این افراد به دنبال کارهای کوتاه مدت و پاره وقت هستند و از طریق این شبکه اجتماعی می توانند تقاضا برای کسب و کار خود بیافرینند. لینکدین برای ارزش آفرینی برای این گروه خاص از مشتریان خود، آزمایش بخش جست و جوی متخصصین خود (LinkedIn ProFinder) را در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵ آغاز کرد. از طریق این نسخه آزمایشی، بیش از ۵۰۰ هزار فریلنسر معرفی شده اند. از طریق این بخش سفارش دهندگان خدمات با ارائه دهندگان خدمات که به صورت مستقل یا پروژه ای فعالیت می کنند می توانند مرتبط شوند.

لینکدین و امکانی جدید برای فریلنسرها

لینکدین و امکانی جدید برای فریلنسرها

 

این بخش از سایت لینکدین که در آمریکا به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، ۱۴۰ خدمت گوناگون را تحت پوشش خود قرار می دهد.

افرادی که به صورت مستقل در بخش های مختلف مانند خدمات بهداشتی و درمانی، پزشکی، سلامت و داروسازی مشغول به فعالیت هستند در پنج سال گذشته، رشدی ۵۰ درصدی در شبکه اجتماعی لینکدین داشته اند. در آمریکا، ایالت های فلوریدا، تگزاس و کلورادو بیشترین میزان رشد را در آمریکا به خود اختصاص داده اند.

کارکنان تمام وقت در همین مدت مشابه رشد ۲۱ درصدی را در این شبکه اجتماعی به خود اختصاص داده اند.

افراد مستقل یا فریلنسرها بخش در حال رشدی از جامعه کاری مدرن را تشکیل می دهند بر اساس تحقیقات انجام شده، حدود ۵۴ میلیون آمریکایی در سال ۲۰۱۵ کاری را به صورت پروژه ای یا مستقل انجام داده اند.

با توجه به این داده ها، شبکه اجتماعی لینکدین قصد دارد تا به خوبی از این فرصت استفاده کند و ارزش هایی را برای این گروه از افراد همانند نیروهای مستقل بیافریند.

مشاغلی که می توانند از قابلیت های این بخش از شبکه اجتماعی لینکدین استفاده. کنند، شامل: طراحی، نویسندگی، ویرایش، حسابداری، املاک، مربی گری کسب و کار و … است.

شبکه اجتماعی لینکدین چه مزیتی نسبت به سایر ارائه دهندگان خدمات فریلنسری دارد؟

لینکدین شبکه ای گسترده از افراد متخصص است. شبکه اجتماعی لینکدین ۴۵۰ میلیون کاربر متخصص دارد که در بیش از ۲۰۰ کشور جهان گسترده شده اند. این تعداد زیاد کاربران می تواند بستری مناسب برای معرفی خدمات فریلنسری یا پروژه ای به شمار رود.

شبکه گسترده افراد در لینکدین

شبکه گسترده افراد در لینکدین

افراد فریلنسر می توانند از شبکه گسترده افرادی که در لینکدین مشغول به فعالیت هستند برای انجام خدمات مورد نظر خود استفاده کنند.

شبکه اجتماعی لینکدین هیچ نقشی در تبادلات مالی میان مشتریان و متخصصان در بخش جست و جوی حرفه ای لینکدین LinkedIn ProFinder نخواهد داشت و این نقل و انتقال مالی خارج از این پلتفرم صورت خواهد پذیرفت. تنها کاربرانی که بیش از ۱۰ پروپوزال یا بیشتر از طریق این بخش از لینکدین ارسال کرده باشند، می بایست در بخش Business Plus سایت مشترک شوند که هزینه ۶۰ دلاری در ماه برای آن ها به همراه خواهد داشت. با استفاده از این اشتراک،، افراد می توانند ارسال لید یا اطلاعات تماس خود را نامحدود کنند.

با توجه به پروفایلی که افراد در شبکه اجتماعی لینکدین از مدت ها قبل دارند، بخش LinkedIn ProFinder امکان یافتن بهترین و کارآمدترین فریلنسرها را برای کارفرمایان فراهم می کند. کاربران در این سایت می توانند یکدیگر را برای داشتن تخصصی خاص تأیید کرده و یا توصیه نامه هایی در خصوص همکاران خود در این سایت ثبت کنند. این تأیید ها و توصیه نامه ها احتیاج به نام افراد واقعی، عکس و حساب کاربری لینکدین وی دارد که می تواند در اعتمادسازی نقش داشته باشد.

از سوی دیگر می توان مشخص کرد که آیا افرادی که برای درخواست فریلنسر یا کار پروژه ای پروپوزال ارسال می کنند با کارفرمایان به صورت مستقیم در ارتباط هستند یا صرفاً ارتباطات مشترکی با یکدیگر دارید. در این صورت می توان پیشینه ارتباطی آن ها و افرادی که آن ها را می شناسند را نیز بررسی کرد.

سایر سایت های ارائه دهنده خدمات فریلنسری این ویژگی ها و قابلیت ها را در اختیار ندارند.

این خدمات در حال حاضر فقط برای کشور آمریکا فعال است ولی در آینده ای نزدیک در سایر کشورها نیز قابل دسترس خواهد بود.

Leave a Reply

MarketGraphy

آژانس تمام خدمت مارکتینگ مارکت گرافی، در زمینه ارائه خدمات مارکتینگ و برندینگ به کسب و کارهای مختلف فعالیت می کند.

   MarketGraphy 2019 All rights reserved ©

 

Back to top