جرج کلونی در کمپین Nespresso

جرج کلونی از سال ۲۰۰۶ در تبلیغات برند در اروپا و سایر بازارهای بین المللی نقش داشته است. اکنون جرج کلونی به عنوان سفیر برند Nespresso در آمریکا نیز انتخاب شده است. در این کمپین کلونی به همراه Danny DeVito نقش آفرینی می کند.
آگهی بازرگانی که این دو در آن نقش آفرینی کرده اند در خور تماشا است و در عین حال با همان سبک و سیاق جذاب ولی پیچیده Nespresso است.
داستان این آگهی در یک استدیو فیلم سازی روی می دهد که در آن کلونی یونیفرم یک ژنرال جنگی را پوشیده و DeVito نیز لباس های ناپلئون را بر تن کرده است. پس از اندکی، DeVito متوجه می شود که انتخاب او برای قهوه همانند شخصیتش قدیمی شده است و کلونی را قانع می کند تا به او هنر داشتن سلیقه ای خوب را آموزش دهد.

جرج کلونی در کمپین Nespresso
جرج کلونی در کمپین Nespresso

شعار این کمپین “Experience a cup above” می باشد. این آگهی به دو صورت ۳۰ و ۶۰ ثانیه ای در تلویزیون به نمایش در آمده است.
کلونی که به عنوان یک فعال، جدا از حرفه بازیگری اش در هالیوود نیز شناخته شده است، با این برند سوییسی مدت زیادی است که همکاری می کند. دلیل این همکاری نیز مسئولیت پذیری اجتماعی این برند عنوان شده است. کلونی حتی در هیئت مشاوران توسعه پایدار برند Nespresso نیز عضویت دارد. این هیئت به منظور ارتقاء وضعیت معاش و آینده افرادی که در زمینه کشت قهوه فعالیت می کنند، تشکیل شده است.
کلونی عنوان می کند که در حال حاضر، مدت ۹ سال است که با این برند همکاری داشته و این برند را بسیار دوست دارد و به آن، فعالیتی که انجام می دهند و نحوه انجام آن فعالیت، احترام می گذارد. من و Nespresso تعهد مشترکی به توسعه پایدار داریم و اخیراً در زمینه بازسازی زمین های کشت قهوه در سودان کمک رسانی کرده ایم. این شرکت به شدت مسئولیت پذیر است و من از این که همکاری خود را با آن ها گسترش داده و در آمریکا نیز با آن ها مشارکت می کنم بسیار خرسندم.


/ / / / / /

مونا مظاهری

دانش آموخته رشته MBA با گرایش Multimedia Marketing از دانشگاه MMU بوده و در حال حاضر به عنوان مشاور مارکتینگ و برندینگ مشغول به فعالیت هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!