سامسونگ برترین اسپانسر بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو

سامسونگ برترین اسپانسر

سامسونگ برترین اسپانسر بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو

سامسونگ برترین اسپانسر بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو 800 392 مونا مظاهری

سامسونگ برترین اسپانسر بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو شناخته شده است. تبلیغ شرکت سامسونگ که برای بازی های المپیک سال ۲۰۱۶ ریو ساخته شده یکی از موفق ترین کمپین های تبلیغاتی است که اسپانسرهای این بازی ها تهیه کرده اند. سامسونگ این تبلیغات را با عنوان «سرود» (The Anthem) و با هدف از بین بردن مرزهای جغرافیایی و به کارگیری جنبه ای انسانی منتشر کرده است.

ورزشکارانی مانندTom Daley و هوادارانی با ملیت های مختلف در این تبلیغ حضور داشته و سرود ملی کشورهای مختلفی را در آن اجرا می کنند.

این تبلیغ از ابتدای آغاز به کار المپیک ۲۰۱۶ تا کنون به عنوان موثرترین تبلیغ در بازی های المپیک ۲۰۱۶ نام برده شده و توانسته است در صدر جدول اسپانسرهای بازی های المپیک قرار گیرد. رتبه های بعدی در این جدول متعلق به برندهایی مانند کوکاکولا و ویزاکارت است. ارزیابی این اسپانسرها بر اساس معیارهایی مانند گستردگی، مرتبط بودن، سرعت پخش در شبکه های اجتماعی، درگیری و مشارکت با برند، تازگی، شخصی سازی و احساس مرتبط با برند صورت گرفته است.

به این منظور تمامی مکالمات، مشارکت ها و کامنت هایی که مخاطبان با برند داشته اند در رسانه های مختلفی مانند اخبار، بلاگ، فوروم ها، توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب به دقت مورد بررسی قرار گرفته اند. بر اساس این بررسی های صورت گرفته و شواهد به دست آمده سامسونگ برترین اسپانسر بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو شناخته شده و در صدر این جدول قرار دارد.

گوشی گلکسی اس ۷ ادج

گوشی گلکسی اس ۷ ادج

این تبلیغ با صحنه ای تأثیر گذار که در آن دختربچه ای استرالیایی در حال خواندن سرود ملی کشور بوتساوانا و ضبط همزمان آن در گوشی سامسونگ گلکسی اس ۷ ادج (Galaxy S7 edge) خود است، آغاز می شود. در صحنه ای دیگر، تصویر معلم آفریقایی در این تبلیغ به نمایش در می آید که با این گوشی از بچه های کلاس خود در حین خواندن سرود ملی فیلم می گیرد.

در این آگهی تبلیغاتی ورزشکاران و طرفداران تیم های ورزشی با ملیت های مختلف، خط هایی از سرودهای ملی کشورهای گوناگون را می خوانند. ورزشکارانی مانند Tom Daley (شناگر بریتانیایی)، آلیسیا مونتانو (دونده آمریکایی)، آرنود آسومانی (ورزشکار پارا المپیکی فرانسوی)، مارگارت رومات رومات حسن (ورزشکاری اهل سودان جنوبی)، شلی واتس (بوکسر استرالیایی) و گابریل مدینا (ورزشکار برزیلی) در این تبلیغات و فعالیت های گسترده ای که به به صورت همزمان در شبکه های اجتماعی قرار است تا اجرا شوند، حضور دارند.

سامسونگ با این تبلیغ، به دنبال از بین بردن مرزهای جغرافیایی و ایجاد یکپارچگی میان افراد با ملیت های مختلف است. این هدف می تواند به واسطه ارتباطات عمیق و بدون مرز میان اقوام و ملیت های مختلف دست یافتنی شود.

یکی از مسئولان سامسونگ عنوان می کند که این سرودها سبب می شوند تا ورزشکاران و طرفداران در سرتاسر دنیا احساس مشترکی از غرور، افتخار و یکپارچگی پیدا کنند و در کنار یکدیگر پیشرفت های جمعی را جشن بگیرند که این امر روح و هدف اصلی بازی های المپیک است.

همان طور که در این تبلیغ کاملاً مشهود است، مسولان سامسونگ تصمیم گرفته اند تا در استراتژی های تبلیغاتی خود تغییراتی اعمال کنند. آن ها در صدد هستند تا به جای متمرکز شدن بر روی تکنولوژی، بر این موضوع که تکنولوژی چه کمکی می تواند به افراد کند، متمرکز شوند. آن ها قصد دارند تا نشان دهند که چگونه می توانند زندگی انسان ها را تغییر داده و زندگی بهتری را برایشان به واسطه تکنولوژی فراهم کنند.

Leave a Reply

MarketGraphy

آژانس تمام خدمت مارکتینگ مارکت گرافی، در زمینه ارائه خدمات مارکتینگ و برندینگ به کسب و کارهای مختلف فعالیت می کند.

   MarketGraphy 2019 All rights reserved ©

 

Back to top